شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۱۰

عرشیان:

همایش پیاده روی خانواده تاکسیرانان قزوین به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز جهانی پیاده روی برگزار شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از پیاده روی خانواده تاکسیرانان قزوین به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز جهانی پیاده روی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و روز جهانی پیاده روی، همایش پیاده روی خانواده تاکسیرانان قزوین در روز جمعه 9 مهر 1400 ساعت 9 صبح از مقابل تالار شهر تا تپه نورالشهدا برگزار شد و تاکسیرانان و خانواده های آنان و مدعوین همایش در پایان مراسم با نثار شاخه های گل به مقام شامخ شهدای گمنام آرمیده در تپه نورالشهدا ادای احترام کردند.

وی ادامه داد: در این همایش، حسین صلح جو، علی فرمانی و مهری سادات تقوی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، شیما زرآبادی پور سرپرست معاونت ترافیک و حمل و نقل و سرهنگ بخشی فرمانده پایگاه بسیج شهید باهنر شهرداری قزوین حضور داشتند و هر یک طی سخنانی بر اهمیت نقش تاکسیرانان به عنوان سفیران فرهنگی در شهر و لزوم اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی برای حفظ نشاط و شادابی تاکسیرانان تاکید کردند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی یادآور شد: اجرای سرود، اجرای نمایش رزمی کنگ فوتوآ توسط اعضای باشگاه ورزشی سازمان تاکسیرانی و تقدیر از ۶ تاکسیران ایثارگر، آزاده، جانباز و ۲ تن از پرسنل جانباز و خانوادۀ شهید سازمان تاکسیرانی از برنامه های این همایش پیاده روی بود.

عرشیان افزود: تاکسیرانان به عنوان یکی از شریف ترین و زحمتکش ترین اقشار جامعه همواره با صداقت، امانت و پاکدستی به خدمت رسانی به شهروندان می پردازند و با توجه به اثرگذاری مثبت در اجتماع و ارتباط نزدیک و چهره به چهره با شهروندان به عنوان نماد امانتداری و سفیران فرهنگی در جامعه شهرت یافته اند.

وی در خاتمه تاکید کرد: تلاش سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین همواره بر این است که با انجام برنامه های فرهنگی و ورزشی، شرایط لازم برای حفظ نشاط و شادابی تاکسیرانان را فراهم کند تا آنان نیز بتوانند خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط