چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۷/۰۷

عرشیان:

فرمانده بسیج شهید باهنر و بسیجیان سازمان تاکسیرانی به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی خون خود را اهدا کردند

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از اهدای خون فرمانده بسیج شهید باهنر و اعضای بسیج انصارالمهدی سازمان تاکسیرانی به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی، فرمانده بسیج شهید باهنر (سرهنگ پاسدار بخشی)، فرمانده پایگاه بسیج انصارالمهدی (محمدمهدی نانکلی) و تاکسیرانان و کارکنان بسیجی سازمان تاکسیرانی با حضور در مرکز انتقال خون استان، در امر خداپسندانه اهدای خون شرکت کردند.

عرشیان تاکید کرد: با توجه به این که مسئله اهدای خون یک ضرورت اجتماعی است، امید است عموم شهروندان نیز با تأسی به این حرکت فرهنگی، با حضور در مرکز انتقال خون، نقش مهمی در حفظ سلامتی شهروندان و بیماران ایفا کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی یادآور شد: هدف بسیجیان سازمان تاکسیرانی (تاکسیرانان و کارکنان بسیجی) از این حرکت ارزنده فرهنگی، گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان 8 سال دفاع مقدس، ارادت به مقام شامخ امام حسین (ع) و کمک به هم نوع بوده و بسیاری از بسیجیان و کارکنان سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از اهداکنندگان مستمر خون هستند و در مناسبت های مختلف نذر اهدای خون به جا می آورند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط