دوشنبه ۱۴۰۰/۰۶/۱۵

عرشیان خبر داد:

خسارت یک میلیارد تومانی نوسانات برق به جایگاه های CNG سازمان تاکسیرانی

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از وارد شدن خسارت یک میلیارد تومانی به جایگاه های CNG سازمان تاکسیرانی به دلیل قطعی و نوسانات مکرر برق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: نوسانات و قطعی مکرر برق موجب بروز خسارات سنگین به تجهیزات جایگاه های CNG سازمان تاکسیرانی شده و بر اثر همین موضوع، در حدود یک میلیارد تومان خسارت به این جایگاه ها وارد شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: از میان این جایگاه ها، بیشترین میزان خسارت به جایگاه نواب وارد آمده، به طوری که بر اثر وقوع آتش سوزی، این جایگاه از اول مرداد سال جاری تعطیل شده و خارج از چرخۀ فعالیت است.

وی ادامه داد: پس از تعیین خسارت های وارد آمده به این جایگاه توسط شرکت های بیمه گر، کار خرید تجهیزات و قطعات آن آغاز شده و پس از انجام تعمیرات لازم، این جایگاه در آینده ای نزدیک فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: با توجه به خسارت های وارده و هزینه های سنگین راه اندازی مجدد، بهره برداران (پیمانکاران) این جایگاه ها تقاضا دارند برنامه خاموشی ها از قبل اعلام شود تا در هنگام قطعی برق جایگاه ها تعطیل و از بروز خسارت جلوگیری شود.

عرشیان یادآور شد: سازمان تاکسیرانی دارای 8 جایگاه سی ان جی در سطح شهر است که روزانه در حدود 15 هزار خودرو در این جایگاه ها سوختگیری می کنند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط