یکشنبه ۱۴۰۰/۰۳/۲۳

عرشیان خبر داد:

آمادگی کامل ناوگان تاکسیرانی قزوین جهت جا به جایی عوامل برگزار کننده انتخابات ریاست جمهوری و شوراها

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از آمادگی کامل ناوگان تاکسیرانی قزوین جهت جابه جایی عوامل برگزارکننده انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به این که در دوره های مختلف انتخابات، بر حسب درخواست فرمانداری تاکسیرانان همکاری نزدیکی در حمل و نقل و جا به جایی عوامل اجرایی انتخابات، عوامل نظارت، مأمورین انتظامی و صندوق های رای دارند، در این دوره نیز ثبت نام از تاکسیرانان متقاضی همکاری در حمل و نقل ویژه انتخابات به پایان رسید و ناوگان تاکسیرانی جهت انجام وظایف محوله در روز رأی گیری در آمادگی کامل به سر می برند.

وی اظهار کرد: تاکسیرانان با توجه به ارتباط تنگاتنگ و چهره به چهره با شهروندان دارند از تمام تاکسیرانان خطی، گردشی،  آژانسی و تاکسی اینترنتی بادسان که دعوت سازمان تاکسیرانی را لبیک گفته و جهت همکاری با برگزارکنندگان انتخابات ثبت نام کرده اند صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

عرشیان  تصریح کرد: خانواده ناوگان بزرگ تاکسیرانی قزوین علاوه بر جا به جایی عوامل برگزارکننده، همچون دیگر اقشار جامعه حضوری پرشور و فعال در پای صندوق های رأی خواهند داشت و با نصب پوسترهایی با مضمون: «من رأی می دهم. مشارکت در انتخابات مساوی است با شکست دشمنان» بر روی تاکسی ها بر حضور پرشور شهروندان در انتخابات تاکید ورزیده اند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط