سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۲/۲۸

عرشیان:

کمیته حمل و نقل ویژه انتخابات در سازمان تاکسیرانی تشکیل شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تشکیل کمیته حمل و نقل ویژه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها در سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به این که در دوره های مختلف انتخابات، بر حسب درخواست فرمانداری تاکسیرانان همکاری نزدیکی در حمل و نقل و جا به جایی: عوامل اجرایی انتخابات، عوامل نظارت، مأمورین انتظامی و صندوق های رای دارند، در این دوره از انتخابات نیز ثبت نام از تاکسیرانان متقاضی همکاری در حمل و نقل ویژه انتخابات آغاز شده و تا ده روز قبلا از روز رأی گیری ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: در انتخابات پیش رو با توجه به افزایش شعب اخذ رأی، تعداد خودروهای مورد نیاز 2 هزار دستگاه پیش بینی می شود که بر همین اساس، تاکسیرانان خطی، گردشی و شرکتی به ترتیب باید به نمایندگان خطوط، عوامل گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی مستقر در سطح شهر و مدیران شرکت های حمل و نقل درون شهری مراجعه کنند.

عرشیان ی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات، ۱6 نفر از پرسنل سازمان تاکسیرانی نیز وظیفۀ ایجاد هماهنگی بین عوامل اجرایی و رانندگان تاکسی را تحت نظارت معاون فنی و اجرایی سازمان بر عهده دارند.

عرشیان در خاتمه افزود: تاکسیرانان با توجه به ارتباط تنگاتنگ و چهره به چهره با شهروندان و ایفای نقش ارزنده در مناسبت های اجتماعی، از سرمایه های ارزشمند شهر محسوب می شوند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط