دوشنبه ۱۴۰۰/۰۲/۱۳

عرشیان:

مکاتبات و پیگیری های لازم توسط شهردار محترم جهت اختصاص واکسن کرونا به تاکسیرانان انجام شده است

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از انجام مکاتبات و پیگیری های لازم توسط شهردار محترم جهت اختصاص واکسن کرونا به تاکسیرانان شهر قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: از بدو شیوع ویروس کرونا تا کنون که بخش های مختلفی صنفی دچار تعطیلی شده اند، این رانندگان تاکسی هستند که همچنان بی وقفه به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.  

وی ادامه داد: تاکسیرانان به دلیل ارتباط روزانه و مستقیم با تعداد کثیری از شهروندان به صورت مستمر در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند و بر همین اساس متأسفانه تعدادی از آنان در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: با توجه به آغاز فرآیند توزیع و تزریق واکسن کرونا، پیگیری ها و مکاتبات لازم توسط شهردار از طریق استانداری و دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است تا به منظور حمایت از تاکسیرانان، اختصاص واکسن کرونا برای آنان در اولویت قرار گیرد.

عرشیان در خاتمه عنوان کرد: با توجه به این که تاکسیرانان سهم بسیار مهمی در جا به جایی های شهروندان در سفرهای درون شهری دارند، امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته، گامی در جهت خدمت رسانی به این صنف خدوم و پیشگیری از شیوع کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی برداریم.

پایان پیام

تصاویر مرتبط