یکشنبه ۱۴۰۰/۰۲/۱۲

عرشیان:

بهسازی، تعمیرات اساسی و محوطه سازی جایگاه های سی ان جی انقلاب، نواب، باهنر و جمهوری به پایان رسید

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از انجام بهسازی، تعمیرات اساسی و محوطه سازی جایگاه های سی ان جی انقلاب، نواب و باهنر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به این که جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت بوده و روزانه بیش از 12 هزار خودرو به این جایگاه ها جهت سوختگیری مراجعه می کنند، تعمیرات اساسی و بهسازی این جایگاه ها با صرف هزینه های گزاف به طور متناوب در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار دارد.

وی اظهار کرد: بر همین اساس، بازسازی اساسی سرویس های بهداشتی، ترمیم پل های ورودی و محوطه سازی جایگاه های سی ان جی انقلاب، جمهوری و باهنر توسط سازمان تاکسیرانی به پایان رسیده است.

عرشیان ادامه داد: تجهیزات، محوطه و صحن جایگاه های سی ان جی به طور متناوب توسط مسئول جایگاه های سی ان جی مورد بازبینی قرار می گیرد و بر اساس گزارش های تهیه شده توسط این مسئول، رفع نواقص و خرابی ها و تعمیرات اساسی و بهسازی این جایگاه ها در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار می گیرد.

وی در خاتمه یادآور شد: سازمان تاکسیرانی دارای 8 جایگاه سی ان جی در سطح شهر است که روزانه در حدود 12 هزار تاکسی و خودرو در این جایگاه ها سوخت ارزان قیمت و پاک تهیه می کنند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط