سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۲/۰۷

عرشیان:

نشست هم اندیشی بین نمایندگان تاکسیرانان در خصوص افزایش نرخ کرایه های تاکسی برگزار شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از برگزاری جلسه هم اندیشی بین نمایندگان تاکسی های خطی، گردشی و آژانسی در خصوص طرح مشکلات، انتقادها، پیشنهادات و بحث و تبادل نظر درباره افزایش نرخ کرایه های تاکسی در سال جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به این که در اوایل هر سال، افزایش نرخ کرایه های تاکسی بر اساس شاخصه هایی چون نرخ تورم رسمی کشور، نرخ قطعات یدکی، دستمزد تعمیر خودرو، مشکل پول خرد و استعلام از شهرهای مشابه در دستور کار قرار می گیرد، جلسه هم اندیشی بین نمایندگان تاکسی های خطی، گردشی و آژانسی در این خصوص در سازمان تاکسیرانی برگزار شد و نمایندگان رانندگان تاکسی با توجه به تورم موجود و افزایش بی ضابطه قیمت لوازم یدکی و دستمزد تعمیرات، به طرح دغدغه ها و دیدگاه های خود پرداختند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی یادآور شد: جمع بندی حاصل شده در خصوص نرخ کرایه های تاکسی که حاصل پنج ماه کار کارشناسی بوده، پس از دریافت مصوبه هیئت مدیره و شورای اسلامی، جهت تأیید و ابلاغ به فرمانداری ارسال شده است.

عرشیان در خاتمه یادآور شد: ناوگان سازمان تاکسیرانی دارای 3614 دستگاه تاکسی و حدود 5 هزار راننده است و به طور مستقیم در حدود 25 هزار نفر از طریق این شغل ارتزاق و امرار معاش می کنند.

تصاویر مرتبط