دوشنبه ۱۴۰۰/۰۱/۳۰

عرشیان:

مرخصی برون شهری رانندگان تاکسی تا اطلاع ثانوی لغو شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از لغو تمامی مرخصی های برون شهری رانندگان تاکسی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: در پی خیزش موج چهارم کرونا و افزایش مبتلایان به این بیماری و مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی، تمامی مرخصی های برون شهری رانندگان تاکسی تا اطلاع ثانوی لغو شد.  

وی اظهار کرد: با توجه به این تصمیم که جهت حفظ سلامتی تاکسیرانان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اتخاذ شده است، از تاکسیرانان خواهشمندیم که ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از تجمع در خطوط و ایستگاه ها خودداری کنند.

عرشیان تصریح کرد: همچنین با توجه به تعطیلی دفاتر پیشخوان، تاکسیرانانی که تاریخ اعتبار پروانه فعالیت آنان به پایان رسیده، تا اطلاع ثانوی نیازی به تمدید اعتبار مجوز خود ندارند و در صورت بازگشایی دفاتر پیشخوان می توانند به این دفاتر مراجعه نمایند.

 وی یادآور شد: استفاده از ماسک توسط رانندگان در هنگام فعالیت الزامی است و در صورت استفاده نکردن از ماسک با متخلفین مطابق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

عرشیان در خاتمه عنوان کرد: با توجه به مصوبه ستاد کرونای استان، خرید و فروش و نقل و انتقال خودرو تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد که بر همین اساس از رانندگان تاکسی خواهشمندیم از مراجعه به سازمان تاکسیرانی و تعاونی تاکسیرانان خودداری کنند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط