سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲۶

عرشیان

در آستانۀ فرا رسیدن سال نو، محوطه سازی، گل کاری و رنگ آمیزی جداول جایگاه های سی ان جی انجام شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از محوطه سازی، گل کاری و رنگ آمیزی جداول ورودی و محوطه جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی در آستانه فرا رسیدن سال نو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به این که روزانه در حدود 15 هزار خودرو در جایگاه های Cng سازمان تاکسیرانی سوختگیری می کنند، در آستانه فرا رسیدن سال نو محوطه سازی، گل کاری و رنگ آمیزی جداول ورودی و محوطه جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی انجام شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: علاوه بر اقدامات فوق، نظافت محوطه و سرویس های بهداشتی و همچنین تکمیل روشنایی محوطه جایگاه ها ی Cng به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: سازمان تاکسیرانی قزوین دارای 8 جایگاه Cng در تقاطع نسیم شمال، دوراهی همدان، کمربندی جمهوری اسلامی، بلوار معلم، نوروزیان، مینودر، بلوار باهنر و میدان مادر است که با در نظر گرفتن وسعت و جمعیت شهر قزوین، در خصوص دارا بودن جایگاه های Cng جزو رتبه های اول در میان سازمان های تاکسیرانی در سطح کشور است.

عرشیان در خاتمه گفت: به منظور خدمت رسانی بهینه به شهروندان، جایگاه های Cng سازمان تاکسیرانی در ایام نوروز همچون طول سال به طور شبانه روزی آماده خدمت رسانی است و شهروندان گرامی برای دسترسی به سوخت ارزان و پاک، هیچ گونه مشکلی نخواهند داشت.

پایان پیام

تصاویر مرتبط