پنجشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۲۳

عرشیان:

تاکسیرانان قزوینی با رژه منظم و هماهنگ خودرویی فرا رسیدن چهلمین و دومین سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی داشتند

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از رژه خودرویی تاکسیرانان قزوینی به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مراسم رژه ناوگان تاکسیرانی شهرداری قزوین با شکوه و نظم هر چه تمام تر برگزار شد و تاکسیرانان خدوم و زحمتکش با انجام این راهپیمایی خودرویی، دلبستگی و وفادارای خود به آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری را به نمایش درآوردند.

وی ادامه داد: 100 دستگاه تاکسی ناوگان تاکسیرانی شهرداری شامل: تاکسی های خطی، گردشی، آژانسی، تاکسی اینترنتی بادسان و تاکسی بیسیم بانوان به طور هماهنگ و منظم از مقابل صدا و سیما به حرکت درآمدند و پس از طی مسیر تعیین شده از میدان سرداران، میدان سید حسن نصرالله، بلوار شهید لشکری، میدان شورا عازم مزار تپه نورالشهدا شدند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی یادآور شد: این تاکسی ها که به طور هماهنگ مزین به پرچم پرافتخار ایران و پوستر ویژه مراسم بودند، با حضور در تپه نورالشهدا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. نکته بارز و مهم این راهپیمایی نظم و هماهنگی ویژه تاکسیرانان بود که این رژه را با شکوه خاصی برگزار کردند.

وی گفت: تاکسیرانان همواره در مناسبت های فرهنگی و مذهبی در جامعه پیشگام هستند که از آن جمله می توان به برگزاری رژه خودرویی هر ساله در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نذر اهدای خون در ایام سوگواری محرم، نذر تاکسی صلواتی و جابه جایی رایگان شهروندان در ایام سوگواری، جمع آوری کمک به نفع آسیب دیدگان حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله و همچنین برگزاری مراسم بزرگداشت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد که این گونه حرکات ارزشمند فرهنگی اثرات بسیار مثبتی در اجتماع دارد.

عرشیان در خاتمه یادآور شد: در برگزاری این رژه، عوامل پلیس راهور، نیروی انتظامی، نیروهای اجرایی سازمان تاکسیرانی، بازرسان سازمان تاکسیرانی و تاکسیرانان زحمتکش همکاری نزدیکی با سازمان تاکسیرانی داشتند که جا دارد از زحمات یکایک این عزیزان تشکر و قدردانی نمائیم.

تصاویر مرتبط