دوشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۰۶

عرشیان:

از مدیران و اپراتورهای آژانس تاکسی تلفنی 133 در مراسمی تقدیر به عمل آمد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تقدیر از مدیران و اپراتورهای آژانس تاکسی تلفنی 133 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به این که در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی که بر واگذاری امور به بخش خصوصی تصریح دارد و همچنین حمایت از رانندگان شاغل در این آژانس، با مصوبه شورای اسلامی شهر، مدیریت و بهره برداری از آژانس تاکسی تلفنی 133 به شرکت تعاونی رانندگان شاغل در این آژانس واگذار شده است، در مراسمی از 15 سال خدمات صادقانه و متعهدانه مدیران و اپراتورهای این آژانس تاکسی تلفنی در مراسمی تقدیر به عمل آمد.  

وی ادامه داد: بدون تردید رونق آژانس تاکسی تلفنی 133 و میزان بالای رضایتمندی شهروندان و اطمینان آنان به این آژانس مردمی بیش از هر چیز در گرو تلاش های مجدانه و پاسخ گویی دقیق و همراه با ادب و احترام مدیران و اپراتورهای آن بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: با توجه به توانمندی مطلوبی که بخش خصوصی در ارائه خدمات به شهروندان دارد امیدواریم ارائه خدمات بهینه به شهروندان توسط آژانس تاکسی تلفنی 133 بعد از واگذاری آن به شرکت تعاونی رانندگان شاغل در این آژانس همچنان ادامه داشته باشد.

عرشیان توضیح داد: شبكه تاكسي بي­سيم 133 سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در سال 1385 هم زمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) با به کارگیری 30 دستگاه خودرو فعالیت خود را آغاز کرد. این شبکه در آغاز کار، به طور روزانه پاسخگوی حدود 200 تماس تلفنی بود که به دلیل ارائه خدمات مطلوب و میزان بالای رضایتمندی شهروندان تماس های برقرار شده به بیش از 1500 مورد در روز رسید و با توجه به موفقیت چشمگیر آن، شبکۀ تاکسی بی­سیم بانوان نیز از دی ماه سال 1387 به این مجموعه افزوده شد.
وی در خاتمه یادآور شد: آژانس تاکسی تلفنی 133 موسوم به شبکه تاکسی بیسیم 133 سرانجام پس از 15 سال فعالیت و خدمت رسانی ارزنده به شهروندان پس از تشکیل جلسات متعدد فنی و حقوقی و خرد جمعی با مصوبه شورای اسلامی شهر به شرکت تعاونی رانندگان شاغل در این شبکه واگذار شد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط