چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۴

عرشیان:

تعمیرات اساسی تجهیزات 4 جایگاه سی ان جی سازمان تاکسیرانی به پایان رسید

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از انجام تعمیرات اساسی تجهیزات و ادوات 4 جایگاه سی ان جی انقلاب، امیدی، معلم و صیاد شیرازی متعلق به سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به این که جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت می باشند، تجهیزات این جایگاه ها به علت فعالیت ناشی از تبدیل گاز طبیعی به سی ان جی (گاز فشرده)، استهلاک و فرسودگی زیادی پیدا می کند که باید با صرف هزینه ای سنگین مورد تعمیر و نگهداری قرار گیرند.

وی با ذکر این نکته که تعمیر و نگهداری تجهیزات جایگاه های سی ان جی از اهمیت زیادی برای نهادهای نظارتی و سازمان تاکسیرانی برخوردار است اظهار داشت: شرکت های تعمیر و نگه داشت که وظیفه آن ها برطرف کردن عیوب و خرابی های دستگاه ها و تجهیزات جایگاه های سی ان جی است، طبق قراردادی که با بهره برداران جایگاه های سی ان جی دارند به منظور رفع عیب و عیب یابی، به طور متوالی جایگاه ها را مورد بازرسی قرار می دهند.

عرشیان ادامه داد: بر همین اساس، تعمیرات اساسی کمپرسورها (دستگاه های فشرده کننده گاز) و نازل ها و تعویض شلنگ های جایگاه های سی ان جی انقلاب، امیدی، معلم و نواب و در دستور کار قرار گرفت و در بازه زمانی یک ساله به پایان رسید.

وی در خاتمه یادآور شد: سازمان تاکسیرانی دارای 8 جایگاه سی ان جی در سطح شهر است که روزانه در حدود 15 هزار تاکسی و خودرو در این جایگاه ها سوخت ارزان قیمت و پاک تهیه می کنند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط