شنبه ۱۳۹۹/۰۴/۲۸

عرشیان:

بر اساس تصویب کارگروه تغییر رنگ، 80 دستگاه تاکسی نارنجی در سال 1398 به تاکسی زرد تبدیل شدند

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تغییر رنگ 80 دستگاه تاکسی نارنجی به زرد در سال 1398 بر اساس مصوبه کارگروه تغییر رنگ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: در سال 1385 و همزمان با سهمیه بندی سوخت، به منظور ساماندهی خودروهای سواری شخصی شاغل در آژانس های تاکسی تلفنی و استفاده آنان از کارت سوخت، این خودروها تبدیل به تاکسی نارنجی شدند و بدین ترتیب تعداد 1200 دستگاه نارنجی به ناوگان تاکسیرانی قزوین افزوده شد.

وی ادامه داد: به پاس جبران زحمات رانندگان تاکسی های نارنجی، بر اساس مصوبه هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی، این  تاکسی ها با شرط داشتن سابقه 12 سال فعالیت در آژانس های تاکسی تلفنی و اسقاط یک دستگاه تاکسی پیکان فرسوده و خروج آن از ناوگان تاکسیرانی می توانند به تاکسی زرد تغییر رنگ یافته و مانند تاکسی های گردشی قادر به فعالیت در هر نقطه از سطح شهر خواهند بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: در سال گذشته مالکین 300 دستگاه نارنجی درخواست تغییر رنگ داده بودند که پس از بررسی های به عمل آمده، 80 تقاضا از سوی کمیته مورد پذیرش قرار گرفت.

عرشیان خاطرنشان کرد: با توجه به این که هنوز بررسی پرونده های متقاضیان سال 1398 در کمیته تغییر رنگ به پایان نرسیده است، تا اطلاع ثانوی درخواست جدیدی پذیرفته نخواهد شد.

وی در خاتمه گفت: کمیته تغییر رنگ متشکل از نماینده استانداری، نماینده فرمانداری، مدیران، کارشناسان و مسئول حراست سازمان تاکسیرانی و نماینده تاکسیرانان است که تقاضاهای رسیده را مورد بررسی قرار می دهند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط