چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۴/۲۵

تقدیر از فداکاری اپراتور جایگاه سی ان جی که از حادثه‌ای ناگوار جلوگیری کرد

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تقدیر از اپراتور جایگاه سی ان جی امیدی که با سرعت عمل و فداکاری از بروز آتش سوزی در این جایگاه جلوگیری به عمل آورد، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: یک دستگاه خودروی پراید که فاقد گواهی معاینه فنی بود در هنگام سوختگیری در جایگاه CNG امیدی سازمان تاکسیرانی واقع در دوراهی همدان دچار آتش‌سوزی شد که با اقدام به موقع و سریع آقای محسن نجفی، اپراتور فداکار و آموزش‌دیده این جایگاه، از بروز حادثه‌ای ناگوار جلوگیری به عمل آمد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به اینکه به علت گستردگی آتش‌سوزی موتور این خودرو، چهار کپسول آتش‌نشانی به طور کامل صرف خاموش کردن آتش شد، افزود: با توجه به این اقدام ارزشمند، در جلسه کمیته منابع انسانی جایگاه‌های سی ان جی سازمان تاکسیرانی، از این اپراتور فداکار که با شجاعت، تعهد و وظیفه‌شناسی و سرعت عمل از بروز یک حادثه ناگوار جلوگیری به عمل آورد، تقدیر شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اظهارکرد: سازمان تاکسیرانی دارای 8 جایگاه CNG در تقاطع نسیم شمال، دوراهی همدان، کمربندی جمهوری اسلامی، بلوار معلم، نوروزیان، مینودر، بلوار باهنر و میدان مادر است و این سازمان  با در نظر گرفتن وسعت و جمعیت شهر قزوین، در مورد دارا بودن جایگاه‌های سی ان جی، جزو رتبه‌های اول در میان سازمان‌های تاکسیرانی در کشور است. 

عرشیان با اشاره به این نکته که روزانه در حدود 15 هزار خودرو و تاکسی در جایگاه های سازمان تاکسیرانی سوختگیری می‌کنند، گفت: جایگاه‌های CNG سازمان تاکسیرانی نقش مهمی در ارائه سوخت ارزانقیمت و پاک در شهر قزوین دارند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط