سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۴/۰۳

عرشیان خبر داد:

تمدید قرارداد بهره‌برداران بخش خصوصی جایگاه‌های سی ان جی

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تمدید قرارداد بهره برداران بخش خصوصی جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی به مدت 3 ماه بر حسب درخواست آنان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به این که به علت شیوع ویروس کرونا مراجعه شهروندان به جایگاه‌های سی ان جی کاهش یافته و همین امر موجب کاهش فروش و کاهش درآمد بهره برداران (پیمانکاران) بخش خصوصی جایگاه های سی ان جی شده است، پیرو درخواست این پیمانکاران و به منظور حمایت از بخش خصوصی، قرارداد آنان در قالب شرایط عمومی مفاد پیمان تمدید شد.

وی ادامه داد: سازمان تاکسیرانی از سال گذشته، جایگاه های سی ان جی خود را در راستای واگذاری امور به بخش خصوصی به پیمانکاران دارای مجوز از شرکت پخش فراورده های نفتی واگذار  کرده است که بر حسب درخواست چند تن از این پیمانکاران، قرارداد آنان به مدت 3 ماه دیگر نیز تمدید گردید.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی افزود: سازمان تاکسیرانی آمادگی دارد در صورت درخواست پیمانکاران دیگر، قرارداد آنان را نیز به مدت 3 ماه تمدید نماید.

عرشیان اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی دارای 8 جایگاه سی ان جی در سطح شهر است که در تامین سوخت پاک و ارزان قیمت خودروها نقش مهم و اساسی دارند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط