دوشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۰۷

عرشیان:

تیم شهدای چوبیندر قهرمان مسابقات جام فوتسال خانواده بزرگ تاکسیرانان قزوین شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از قهرمانی تیم شهدای چوبیندر در مسابقات جام فوتسال خانواده بزرگ تاکسیرانان قزوین به مناسبت روز ملی حمل و نقل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به اهمیت ورزش در سلامتی و نشاط و شادابی تاکسیرانان محترم که منجر به ارائه خدمات مطلوب تر توسط این عزیزان زحمتکش به شهروندان گرامی خواهد شد، هر ساله به مناسبت 26 آذر روز ملی حمل و نقل، یک دوره مسابقه فوتسال بین تاکسیرانان ناوگان بزرگ سازمان تاکسیرانی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات 10 تیم به رقابت پرداختند که در دیدار نهایی، تیم شهدای چوبیندر در ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر 5 بر تیم قائم غلبه کرد و موفق شد مقام قهرمانی را از آن خود کند. این دو تیم در وقت پایانی به نتیجه 3 بر 3 دست یافته بودند. تیم تاکسی بیسیم 133 نیز در دیدار رده بندی با نتیجه 2 بر یک مقابل تیم تاکسی بیسیم 133 به پیروزی رسید و به مقام سومی دست یافت. سه تیم برتر این دوره از مسابقات جام، مدال و لوح تقدیر خود را از سرهنگ داودی ریاست محترم شورای اسلامی شهر دریافت نمودند.

عرشیان گفت: بیمه دانان (به نمایندگی اکبری)، شرکت صنایع غذایی یامی و موبایل صبا حامی مالی این دوره از مسابقات بودند که جا دارد از آنان صمیمانه تشکر و قدردانی داشته باشیم.

وی در خاتمه افزود: در برگزاری هرچه باشکوه تر این مسابقات، نهادهای متعددی سازمان تاکسیرانی را یاری کردند و جا دارد که از آقایان محمود و روح الله عبداللهی دبیر هیئت فوتبال استان و رئیس هیئت فوتبال شهرستان، سید علی فخار مدیر تربیت بدنی شهرداری، تیم داوری و اعضای محترم هیئت فوتبال، مسئول محترم سالن شهید بابایی و همچنین تمامی تاکسیرانان ارجمند و خانواده هایشان تشکر و قدردانی نماییم.

پایان پیام

تصاویر مرتبط