یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۷

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین:

نرخ جدید کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر و بار درون شهری از ابتدای سال 1403 اجرایی می شود

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از اجرایی شدن نرخ جدید مصوب کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر درون شهری در سال 1403 با 41 درصد افزایش به طور میانگین برای تاکسی و 27 درصد افزایش به طور میانگین برای حوزه بار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمدرضا وثوق نیا افزود: پس از چندین جلسه بحث و بررسی و برگزاری نشست های تخصصی کارشناسی، با مصوبه شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری، افزایش نرخ کرایۀ ناوگان تاکسیرانی قزوین از ابتدای سال 1403 شامل تاکسی های خطی، گردشی، آژانسی و خودروهای باری در تمامی مسیرها و خطوط نسبت به سال گذشته، با 41 درصد افزایش به طور میانگین و 27 درصد افزایش برای حوزه بار به طور میانگین اجرایی می شود.

وی یادآور شد: در جلسات کارشناسی تعیین نرخ کرایه جدید، شاخص هایی همچون افزایش نرخ تورم، حقوق کارگر، نرخ لوازم یدکی، دستمزد تعمیرات، نرخ مواد غذایی، معیشت و مشکل پول خرد در نظر گرفته شده که پس از تصویب در شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری اجرایی گردید.

وثوق نیا در خاتمه گفت: شهروندان در صورت مشاهدۀ هر گونه تخلف در خصوص دریافت نرخ کرایه میتوانند شکایات خود را به طور حضوری با نیروهای گشت و بازرسی حمل و نقل عمومی مستقر در سطح شهر، سامانه پیامکی 30007133 و سامانه ارتباطات مردمی 137 و سامانه سامت (سامانه ارتباط مردمی سازمان تاکسیرانی) به شماره 33568084مطرح کنند. بدیهی است گزارش های ارائه شده قابل طرح در هیئت انضباطی بوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط