پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۴

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از فعالیت تمام وقت کارواش تاکسیرانی با تخفیف ویژه برای تاکسیرانان در آستانه فرا رسیدن سال نو خبر داد

فعالیت تمام وقت کارواش تاکسیرانی، در آستانه فرا رسیدن سال نو

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از فعالیت تمام وقت کارواش تاکسیرانی با تخفیف ویژه برای تاکسیرانان در آستانه فرا رسیدن سال نو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمد رضا وثوق نیا افزود: در آستانه فرا رسیدن سال نو، به منظور رفاه حال تاکسیرانان و همچنین ارتقای زیبایی سیما و منظر شهری، کارواش یارانه ای که از ابتدای سال جاری فعالیت خود را آغاز نموده، همچنان خدمات خود را با تخفیف ویژه به تاکسیرانان عزیز ارائه می نماید.

وی اظهار داشت: در این کارواش که در توقفگاه سابق اتوبوسرانی در چهارراه ولی عصر (عج) قرار دارد، روشویی انواع تاکسی های سواری با مبلغ 20 هزار تومان و روشویی تاکسی های ون با مبلغ 25 هزار تومان انجام می شود.

وثوق نیا با اشاره به این که این کارواش در روزهای جمعه نیز دایر است تصریح کرد: تاکسیرانان همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر می توانند برای شست و شوی تاکسی خود به این کارواش مراجعه نمایند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط