چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۳

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:

آمادگی کامل جایگاه های CNG در آستانۀ فرا رسیدن سال نو و تعطیلات نوروزی برای خدمت رسانی به شهروندان

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از آمادگی کامل جایگاه های CNG سازمان تاکسیرانی در آستانه فرا رسیدن سال نو و تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛محمد رضا وثوق نیا افزود: با توجه به این که روزانه در حدود 15 هزار خودرو در جایگاه های Cng سازمان تاکسیرانی سوختگیری می کنند، در آستانه فرا رسیدن سال جدید  و تعطیلات نوروزی این جایگاه ها همچون دیگر ایام سال، به طور شبانه روزی در خدمت شهروندان خواهند بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: جهت رفاه حال شهروندان و مسافرین نوروزی، نظافت و تجهیز سرویس های بهداشتی این جایگاه ها  نیز به انجام رسیده و جداول و ساختمان اداری این جایگاه ها رنگ آمیزی شده است.

 

وی ادامه داد: سازمان تاکسیرانی قزوین دارای 8 جایگاه Cng در تقاطع نسیم شمال، دوراهی همدان، کمربندی جمهوری اسلامی، بلوار معلم، شهید سلیمانی، مینودر، بلوار شهید باهنر و میدان مادر است که سهم عمده ای در تأمین سوخت پاک و ارزان قیمت شهروندان و تاکسیرانان ناوگان تاکسیرانی دارد.

 

وثوق نیا در خاتمه گفت: : به منظور خدمت رسانی بهینه به شهروندان، جایگاه های Cng سازمان تاکسیرانی در ایام نوروز همچون طول سال به طور شبانه روزی آماده خدمت رسانی است و شهروندان گرامی برای سوختگیری هیچ گونه مشکلی نخواهند داشت.

پایان پیام

تصاویر مرتبط