شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۶

وثوق نیا:

همایش پیاده روی خانواده بزرگ ناوگان تاکسیرانی به مناسبت دهه کرامت برگزار شد

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از برگزاری همایش پیاده روی خانواده بزرگ ناوگان تاکسیرانی قزوین به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمدرضا وثوق نیا اظهار کرد:با توجه به فرا رسیدن دهه کرامت، همایش پیاده روی خانواده بزرگ ناوگان تاکسیرانی قزوین با حضور حسین صلح جو و فرج الله فصیحی رامندی از اعضای  شورای اسلامی شهر قزوین و جمع کثیری از تاکسیرانان خدوم و خانواده های آنان از مقابل تالار شهر تا تپه نورالشهدا برگزار شد.

 

وثوق نیا افزود:در انتهای این مراسم، تاکسیرانان و خانواده هایشان پس از قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام خفته در تپه نورالشهدا، زیر نظر مربی مجرب باشگاه ورزشی سازمان تاکسیرانی به انجام حرکات ورزشی پرداختند و به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان و بانوانی با اسامی معصومه هدایایی از سوی سازمان تاکسیرانی تقدیم شد.

 

وی ادامه داد: تاکسیرانان به عنوان یکی از شریف ترین و زحمتکش ترین اقشار جامعه همواره با صداقت، امانت و پاکدستی به خدمت رسانی به شهروندان می پردازند و با توجه به اثرگذاری مثبت در اجتماع و ارتباط نزدیک و چهره به چهره با شهروندان به عنوان نماد امانتداری و سفیران فرهنگی در جامعه شهرت یافته اند.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در خاتمه تاکید کرد: تاکسیرانی جزو مشاغل سخت اجتماع است و تلاش سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین همواره بر این است که با انجام برنامه های فرهنگی و ورزشی، شرایط لازم برای حفظ نشاط و شادابی تاکسیرانان را فراهم کند تا آنان نیز بتوانند خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط