پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

وثوق نیا:

نشست بررسی مشکلات تاکسی های خطی درون شهری ناوگان تاکسیرانی برگزار شد

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از برگزاری نشست بررسی مشکلات تاکسی های خطی درون شهری ناوگان تاکسیرانی با حضور نمایندگان آنان در این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛محمد رضا وثوق نیا افزود: اولین نشست بررسی مشکلات تاکسی های خطی درون شهری سازمان تاکسیرانی در سال 1402 برگزار شد و نمایندگان و مسئولین خطوط به بیان دیدگاه ها و مشکلات مربوط به صنف خود پرداختند.

 

وی ادامه داد: تقاضا برای نصب سایه بان در برخی ایستگاه ها، معضل مسافربرهای شخصی، ترمیم آسفالت بعضی از خطوط، ترمیم خط کشی و ایجاد علائم ترافیکی در برخی از ایستگاه ها از جمله مشکلات نمایندگان خطوط درون شهری بود که مقرر شد این درخواست ها به دقت مورد  پیگیری قرار گیرد و در آینده نیز چنین جلساتی برای تحقق این درخواست ها در سازمان تاکسیرانی برگزار شود.

 

وثوق نیا تصرح کرد: مشارکت بیشتر در برنامه های سازمان،حضور رانندگان تاکسی در ایستگاه های تاکسی از 8 صبح تا 8 شب و معرفی تاکسیرانان نمونه نیز از جمله توقعات سازمان تاکسیرانی از تاکسیرانان بود که در این نشست مورد تأکید قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد:سازمان تاکسیرانی دارای 28 خط درون شهری است که در حدود 560 دستگاه تاکسی در این خطوط مشغول فعالیت هستند.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در خاتمه گفت:در آینده نزدیک نشست بررسی مشکلات خطوط روستایی ناوگان تاکسیرانی با حضور نمایندگان آن ها برگزار خواهد شد.
پایان پیام

 

تصاویر مرتبط