شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۳

در آستانه فرا رسیدن سال نو انجام می شود:

تشدید اعمال قانون توقف خودروهای شخصی در ایستگاه های تاکسی

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تشدید اعمال قانون توقف خودروهای های شخصی در ایستگاه های تاکسی، چهارراه ها و تقاطع های هسته مرکزی شهر در آستانه فرا رسیدن سال نو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛محمد رضا وثوق نیا افزود:با توجه به این که در قانون حمل و نقل عمومی، هر گونه توقف خودروهای شخصی در ایستگاه های تاکسی مطلقاً ممنوع است، اجرای طرح تشدید اعمال قانون توقف خودروهای شخصی در ایستگاه های تاکسی و چهارراه ها و تقاطع های سطح شهر در آستانه فرا رسیدن سال نو آغاز شده است.

 

وی اظهار داشت: توقف خودروهای شخصی در ایستگاه های تاکسی علاوه بر ایجاد مزاحمت برای ناوگان حمل و نقل عمومی، موجب ایجاد راه بندان و ترافیک در هسته مرکزی شهر در آستانه فرا رسیدن سال نو می شود که به همین دلیل، نظارت بر ایستگاه های تاکسی از طریق دوربین های نظارتی مرکز کنترل ترافیک، عوامل گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور افزایش یافته و طرح اعمال قانون خودروهای شخصی متوقف در ایستگاه های تاکسی تشدید شده است.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با ذکر این نکته که در کنار هر ایستگاه تاکسی تابلوی حمل با جرثقیل نصب شده است ادامه داد:در صورت مشاهده این تخلف، خودروهای شخصی متوقف در ایستگاه های در لحظه اعمال قانون شده و پیامک آن نیز برای راننده آن ارسال می شود.

 

وی در خاتمه گفت: جهت اجرای مطلوب تر این طرح و جلوگیری از ایجاد ترافیک و راه بندان در سطح شهر در آستانه سال نو، علاوه بر افزایش تعداد خودروهای گشت و بازرسی، ساعت کاری بازرسین سازمان تاکسیرانی نیز افزایش یافته و این نیروها از ساعت 7 صبح تا 9 شب به تناوب در ایستگاه های تاکسی و تقاطع های نقاط مرکزی شهر حضوری فعال خواهند داشت.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط