شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۰۶

وثوق نیا:

در آستانه فرا رسیدن سال نو، کارواش با تخفیف ویژه برای تاکسیرانان راه اندازی شد

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از راه اندازی کارواش با تخفیف ویژه برای تاکسیرانان تا پایان اسفند سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، وثوق نیا افزود:در آستانه فرا رسیدن سال نو، به منظور رفاه حال تاکسیرانان و همچنین ارتقای زیبایی سیما و منظر شهری، کارواش یارانه ای توسط سازمان تاکسیرانی دایر گردیده که خدمات خود را با تخفیف ویژه به تاکسیرانان عزیز ارائه می نماید.

 

وی اظهار داشت:در این کارواش که در توقفگاه سابق اتوبوسرانی در چهارراه ولی عصر (عج) قرار دارد، روشویی انواع تاکسی های سواری با مبلغ 20 هزار تومان و روشویی تاکسی های ون با مبلغ 25 هزار تومان انجام می شود.

 

وثوق نیا با اشاره به این که این کارواش در روزهای جمعه نیز دایر است تصریح کرد: تاکسیرانان همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر می توانند برای شست و شوی تاکسی خود به این کارواش مراجعه نمایند.

 

وی در خاتمه بیان کرد: امیدواریم با این گونه اقدامات بهداشتی، نقشی مهم در ایجاد آراستگی، پاکیزگی و زیبایی فضا و منظر شهری در آستانه فرا رسیدن سال جدید داشته باشیم.

 

انتهای پیام

تصاویر مرتبط