سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۲۵

وثوق نیا:

از دو تاکسیران قزوینی در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی تقدیر شد

محمدرضا وثوق نیا سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تقدیر از دو تاکسیران قزوینی به دلیل جابه جایی رایگان شهروندان در تاسوعا و عاشورای حسینی در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، وثوق نیا افزود: با توجه به گزارش‌های واصله از شهروندان و عوامل گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی مبنی بر این که آقایان نقی جمالی و روح الله مولایاری دو تن از تاکسیرانان شریف ناوگان تاکسیرانی قزوین در روز تاسوعا و عاشورای حسینی به جابه‌جایی رایگان شهروندان پرداخته و ضمن ابراز ارادت و اخلاص به مقام شامخ حضرت سیدالشهدا و شهدای کربلا موجب زنده نگه داشتن یاد و خاطرۀ قیام عاشورا شده‌اند، از این دو تاکسیران زحمتکش در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی با حضور حسین صلح جو عضو شورای اسلامی شهر قزوین تقدیر شد.

وی با ذکر این که علاوه بر رسیدگی به شکایت از تاکسیرانان به موارد تشویقی در این کمیته نیز رسیدگی می شود افزود: در بسیاری از موارد شهروندان با واحد رسیدگی به شکایات تماس می گیرند و به دلیل برخورد خوب و پسندیده، رعایت نرخ مصوب، امانتداری و نظافت و پاکیزگی خودرو خواستار تقدیر از تاکسیرانان می شوند که تقدیر از این دو تاکسیران یکی از این موارد است.  

وثوق نیا در خاتمه با اشاره به این نکته که «تاکسی امن ترین وسیله سفر و تاکسیران امین شهروندان» است، تصریح کرد: تاکسیرانان که به عنوان سفیران فرهنگی شهر محسوب می شوند، همواره در امور اجتماعی و فرهنگی در شهر پیشقدم هستند. که از جمله اقدامات ارزشمند آنان می توان به جمع آوری کمک برای هموطنان آسیب دیده از بلایای طبیعی،جابه جایی رایگان شهروندان و برپایی ایستگاه های صلواتی در اعیاد و مناسبت های مذهبی در ایستگاه های تاکسی در سطح شهر اشاره کرد.

 پایان پیام

تصاویر مرتبط