شنبه ۱۴۰۱/۰۴/۱۸

به مناسبت دهه ولایت و امامت؛

همایش کوهپیمایی خانواده تاکسیرانی قزوین برگزار شد

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از برگزاری همایش کوهپیمایی خانواده بزرگ ناوگان تاکسیرانی قزوین به مناسبت دهه ولایت و امامت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمدرضا وثوق نیا اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن دهه ولایت و امامت، همایش کوهپیمایی خانواده بزرگ ناوگان تاکسیرانی قزوین در روز جمعه 17 تیر 1401 ساعت 7 صبح از مقابل امامزاده باراجین تا قله مردمی برگزار شد و تاکسیرانان و خانواده های آنان روز پرنشاطی را برای ناوگان تاکسیرانی رقم زدند.

به گفته او؛ در این همایش، حسین صلح‌جو از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین نیز حضور داشت و ضمن ستودن این حرکت فرهنگی و ورزشی، بر اهمیت نقش تاکسیرانان به عنوان سفیران فرهنگی در شهر و لزوم اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی برای حفظ نشاط و شادابی آنان تاکید کرد.

این مسئول ادامه داد: در این همایش که با مولودی‌خوانی همراه بود به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایز ورزشی تقدیم شد.

وثوق‌نیا تاکید کرد: تاکسیرانان به عنوان یکی از شریف‌ترین و زحمتکش‌ترین قشرهای جامعه همواره با صداقت، امانت و پاکدستی به خدمت‌رسانی به شهروندان می‌پردازند و با توجه به اثرگذاری مثبت در اجتماع و ارتباط نزدیک و چهره به چهره با شهروندان به عنوان نماد امانتداری و سفیران فرهنگی در جامعه شهرت یافته اند.

او در خاتمه تاکید کرد: تلاش سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین همواره بر این است که با اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی، شرایط لازم برای حفظ نشاط و شادابی تاکسیرانان را فراهم کند تا آنان نیز بتوانند خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط