شنبه ۱۴۰۱/۰۴/۰۴

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

نشست تعیین نرخ شهریه سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید برگزار شد

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از برگزاری نشست تعیین نرخ شهریه سرویس مدارس برای سال تحصیلی 1401 – 1402 با حضور اعضای کارگروه ماده 18 سرویس مدارس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمدرضا وثوق نیا اظهار کرد: به منظور تعیین نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید، نشستی با حضور اعضای کارگروه ماده 18 سرویس مدارس، متشکل از معاون فرماندار قزوین، مدیران عامل و معاونان سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، دبیر شورای ترافیک استان، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش، کارشناس مسئول و کارشناس انجمن اولیا و مربیان ناحیه یک و دو آموزش و پرورش در سالن جلسات ناحیه یک آموزش برگزار شد.

به گفته او؛ در این نشست دربارۀ تعیین نرخ شهریه سرویس مدارس برای سال تحصیلی 1401 - 1402 بحث و تبادل نظر به عمل آمد و مقرر شد در جلسات بعدی، در این خصوص تصمیم گیری نهایی به عمل آید.

او تاکید کرد: از خانواده­‌ها درخواست داریم برای پیشگیری از هر گونه حوادث ناخوشایند (اعم از جانی، مالی و اخلاقی) از انتخاب سرویس مدارس به صورت مستقیم خودداری و حتماً از سرویس مدارس تحت نظارت استفاده کنند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط