پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۲۶

به مناسبت دهه کرامت؛

مسابقات داژبال و لی لی بانوان خانواده تاکسیرانی برگزار شد

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از برگزاری مسابقات داژبال (وسطی) و لی لی ویژه بانوان خانواده تاکسیرانان به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمدرضا وثوق نیا اظهار کرد: : با توجه به اهمیت ورزش در سلامتی و نشاط و شادابی خانواده تاکسیرانان، یک دوره مسابقه داژبال (وسطی) و لی لی ویژه بانوان خانواده تاکسیرانان قزوین شامل؛ بانوان تاکسیران، همسران و دختران تاکسیران و بانوان راننده سرویس مدارس به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در سالن ورزشی کوثر شهرداری قزوین برگزار شد که در پایان تیم های فعالان، شهید بهشتی الف و شهید بهشتی ب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

به گفته او؛ در این دوره از مسابقات 14 تیم 6نفره در مسابقات داژبال به رقابت پرداختند که در دیدار نهایی، تیم فعالان با غلبه بر تیم شهید بهشتی ب به قهرمانی مسابقات دست یافت و در رشته لی لی نیز 100 بانو شرکت داشتند که در پایان، خانم‌ها خدیجه صمدی، سکینه طاهری و فریبا عبدالهی مقام های اول تا سوم را از آن خود ساختند.

وثوق نیا ادامه داد: در این مراسم که با حضور پرشور بیش از 600 نفر از بانوان خانواده ناوگان بزرگ تاکسیرانی قزوین همراه بود، مولودی خوانی توسط گروه بانوان نیز اجرا شد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط