یکشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۰۱

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

اردوی امامزاده اباذر(ع) برای بانوان خانواده تاکسیرانی برگزار شد

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از برگزاری اردوی زیارتی، تفریحی و ورزشی بانوان خانواده بزرگ ناوگان تاکسیرانی شامل بانوان تاکسیران و نیز همسران تاکسیرانان به امامزاده اباذر(ع) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمدرضا وثوق‌نیا اظهار کرد: با توجه به اینکه سازمان تاکسیرانی علاوه بر توجه به سلامت تاکسیرانان، توجه ویژه­‌ای به پر کردن اوقات فراغت خانواده های آنان دارد، برگزاری سفرهای کوتاه مدت زیارتی، تفریحی و ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

به گفته او؛ با برنامه ریزی واحد ورزش سازمان تاکسیرانی، سفر تفریحی، ورزشی و زیارتی بانوان خانواده بزرگ ناوگان سازمان تاکسیرانی شامل بانوان تاکسیران و همسران تاکسیرانان با عزیمت به امامزاده اباذر(ع) برگزار شد.

وثوق نیا ادامه داد: این سفر با پیاده روی و انجام حرکات ورزشی و نرمشی زیر نظر بانوی مربی مجرب همراه بود و سازمان اتوبوسرانی نیز با در اختیار قرار دادن یک دستگاه اتوبوس، همکاری صمیمانه‌ای در برگزاری این برنامه داشت.

او در خاتمه یادآور شد: با توجه به اهمیت ورزش در سلامت و نشاط جسمی و روحی تاکسیرانان و خانواده های آنان، سازمان تاکسیرانی علاوه بر برگزاری سفرهای کوتاه مدت تفریحی و ورزشی، دارای یک باشگاه ورزشی با امکانات مجهز و پیشرفته در طبقه تحتانی سازمان است که بانوان تاکسیرانان و همسران تاکسیرانان در روزهای فرد از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر زیر نظر مربی مجرب بانو به ورزش و انجام حرکات ورزشی می پردازند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط