پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۲۲

با حضور 155 راننده تاکسی؛

نخستین جلسه دوره آموزشی تاکسیرانان در سال 1401 برگزار شد

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از برگزاری نخستین جلسه دوره آموزشی ویژه تاکسیرانان در سال 1401 توسط واحد آموزش این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمدرضا وثوق نیا اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح مهارت و دانش تاکسیرانان، نخستین جلسه دوره آموزشی ویژه رانندگان تاکسی توسط واحد آموزش سازمان تاکسیرانی در تاریخ پنج شنبه 22 اردیبهشت در سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

او اضافه کرد: در این کارگروه آموزشی که با حضور 155 تاکسیران همراه بود، مطالب آموزشی با موضوعاتی چون؛ قوانین راهنمایی و رانندگی، اخلاق حرفه ای رانندگان تاکسی، کمک های اولیه، چگونگی رانندگی و مشتری‌مداری توسط مدرسان دانشگاهی بیان شد.

وثوق نیا تصریح کرد: تاکسیرانی یک حرفه کاملا تخصصی است که به همین منظور، سازمان تاکسیرانی برگزاری این گونه دوره های آموزشی را به طور جدی در دستور کار خود دارد، به طوری که یکی از شرایط تمدید مجوز، حضور در دوره های آموزشی است و پروانه فعالیت تاکسیرانانی که در این کلاس های آموزشی شرکت نکنند تمدید نخواهد شد.
سرپرست سازمان تاکسیرانی در خاتمه گفت: برگزاری این دوره های آموزشی به طور مداوم و پیوسته در طول سال ادامه خواهد یافت.

پایان پیام

تصاویر مرتبط