چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۲۱

در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی؛

تاکسیران متعهد و وظیفه‌شناس قزوینی تقدیر شد

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از تقدیر از تاکسیران متعهد و وظیفه‌شناس ناوگان تاکسیرانی در هیئت انضباطی این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمدرضا وثوق نیا اظهار کرد: با توجه به گزارش های واصله مبنی بر تعهد اجتماعی و مسئولیت‌پذیری آقای جلیل زارع، تاکسیران قزوینی از این تاکسیران در جلسه کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی با حضور حسین صلح‌جو عضو شورای اسلامی شهر قزوین و رئیس هیئت انضباطی تاکسیرانی تقدیر به عمل آمد.

او افزود: این تاکسیران خدوم و زحمتکش در هنگام فعالیت روزانه و تلاش برای کسب روزی حلال، به یاری شهروندی که خودروی او دچار خرابی و نقص فنی شده و در خیابان متوقف گردیده بود پرداخت و علاوه بر مساعدت ارزنده به این شهروند، مانع از ایجاد راه‌بندان در میدان ارتش در ساعت اوج ترافیک شد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی با ذکر اینکه در این کمیته علاوه بر رسیدگی به شکایت از تاکسیرانان، به موارد تشویقی نیز رسیدگی می شود، افزود: در بسیاری از موارد، شهروندان با واحد رسیدگی به شکایات تماس می‌گیرند و به دلیل برخورد خوب و پسندیده، رعایت نرخ مصوب، امانتداری تاکسیران و نظافت و پاکیزگی خودرو خواستار تقدیر از تاکسیرانان می‌شوند که تقدیر از این تاکسیران یکی از این موارد است.  

وثوق‌نیا در خاتمه با اشاره به اینکه تاکسی امن ترین وسیله سفر و تاکسیران امین شهروندان است، تصریح کرد: این گونه رفتارهای نیک انسانی و امانتداری رانندگان تاکسی باعث شده است شهروندان همچنان تاکسی را به عنوان اولین وسیله جابه‌جایی‌های درون‌شهری خود برگزینند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط