یکشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۰۳

عرشیان:

مسابقات طناب کشی و دارت ویژه بانوان خانوادۀ تاکسیرانان قزوین به مناسبت گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) و روز زن برگزار شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از برگزاری مسابقات طناب کشی و دارت ویژه بانوان خانوادۀ تاکسیرانان قزوین به مناسبت گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت زهرا (س)، روز زن و روز مادر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به اهمیت ورزش در سلامتی و نشاط و شادابی خانوادۀ تاکسیرانان، یک دوره مسابقه طناب کشی و دارت ویژه بانوان خانوادۀ تاکسیرانان قزوین شامل بانوان تاکسیران، همسران و دختران تاکسیران و بانوان رانندۀ سرویس مدارس به مناسبت گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت زهرا (س)، روز زن و روز مادر در سالن ورزشی کوثر شهرداری قزوین برگزار شد که در پایان تیم های دوستان، شهید بهشتی ب و فاطمیون مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات 11 تیم پنج نفره در مسابقات طناب کشی به رقابت پرداختند که در دیدار نهایی، تیم دوستان با غلبه بر تیم شهید بهشتی ب به قهرمانی مسابقات دست یافت. در رشتۀ دارت و پرتاب هدف نیز 100 بانو شرکت داشتند که در پایان، خانم‌ها: مهسا رمضانی، صغری جشن ساز، شهلا مالمیر چگینی، زهرا گرکان و مرضیه اسپرورینی مقام های اول تا پنجم را از آن خود ساختند.

عرشیان گفت: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این مسابقات با حضور خانم تقوی عضو محترم شورای اسلامی شهر و خانم زرآبادی پور سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین برگزار شد و جا دارد از این بزرگواران که با حضور خود موجبات دلگرمی بانوان خانوادۀ تاکسیرانان شریف و زحمتکش را فراهم آوردند صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نماییم.

وی افزود: در این مراسم که با اجرای مولودی خوانی توسط بانوان همراه بود، از طریق قرعه کشی یه 20 نفر از بانوان شرکت کننده در این مراسم که مزین به اسامی «فاطمه» و «زهرا» بودند جوایزی تقدیم شد.

در برگزاری هرچه باشکوه تر این مسابقات، نهادهای متعددی سازمان تاکسیرانی را یاری کردند که به همین مناسبت از آقای مطلبی پیمانکار سالن ورزشی کوثر، خانم تاجفر مربی باشگاه ورزشی سازمان تاکسیرانی، هیئت داوران و همچنین تمامی بانوان خانوادۀ بزرگ تاکسیرانی که با حضور پرشور خود گرمی بخش این مسابقات بودند تشکر و قدردانی نماییم.

 پایان پیام

تصاویر مرتبط