یکشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۶

عرشیان:

سه دستگاه دیسپنسر جایگاهCNG نواب بازسازی و تعمیر اساسی شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از بازسازی و تعمیرات اساسی سه دیسپنسر (دستگاه توزیع کنندۀ سوخت) جایگاه CNG نواب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به این که جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت بوده و روزانه بیش از 12 هزار خودرو به این جایگاه ها جهت سوختگیری مراجعه می کنند، تعمیرات اساسی و بهسازی این جایگاه ها با صرف هزینه های گزاف به طور متناوب در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار دارد.

وی اظهار داشت: بر همین اساس، چون دیسپنسرهای جایگاه CNG به علت کارکرد زیاد دچار استهلاک شده و همین موضوع علاوه بر نشتی و هدررفت گاز، موجب می شد، با صرف هزینه ای افزون بر چهار میلیارد ریال (چهارصد میلیون تومان) سه دستگاه دیسپنسر این جایگاه مورد بازسازی و تعمیرات اساسی قرار گرفت.

عرشیان ادامه داد: جایگاه CNg نواب دارای چهار دیسپنسر و 8 نازل است که با تعمیرات صورت گرفته، این جایگاه همچنان با تمام ظرفیت به طور شبانه روزی در حال خدمت رسانی به شهروندان گرامی است.

عرشیان در خاتمه یادآور شد: سازمان تاکسیرانی دارای 8 جایگاه سی ان جی در سطح شهر است که نقشی اساسی در ارائه سوخت پاک و ارزان قیمت به شهروندان و مسافرین دارد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط