چهارشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۲

عرشیان:

انتخابات تعیین نمایندۀ تاکسیرانان در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی برگزار می شود

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از برگزاری انتخابات تعیین نمایندۀ تاکسیرانان در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی قزوین در مورخۀ پنجشنبه 23 دی ماه سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: مطابق ماده 32 «قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی» و آیین نامه «مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در شهر و حومه» مصوب مجلس شورای اسلامی و هیأت وزیران، یکی از واحدهای مهم سازمان تاکسیرانی که ساماندهی و نظارت بر نحوۀ عملکرد شرکت ها و شاغلین فعال در حوزه حمل و نقل عمومی و رسیدگی به تخلفات رانندگان و مالکین تاکسی را بر عهده دارد، «هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی» است که در سال 1398 در هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی کمیته سه نفره ای است متشکل از نماینده شهرداری، نماینده شورای اسلامی شهر و نماینده تاکسیرانان که رسیدگی به امور انضباطی و تخلفات رانندگان و مالکین تاکسی را بر عهده دارد و هر دو سال یک بار، انتخابات برای حضور نماینده جدید تاکسیرانان در این هیئت برگزار می شود.

عرشیان گفت: با توجه به اتمام دوره قبلی، پس از طی روند ثبت نام و احراز صلاحیت کاندیداها ها توسط حراست سازمان، انتخابات دوره جدید در مورخه پنجشنبه 23 دی ماه سال جاری در مسجد صاحب‌الزمان واقع در بلوار شهید لشکری (سرتک – باقر آّباد) از ساعت 8 صبح تا 14 برگزار می شود و تمامی تاکسیرانان خطی، گردشی و آژانسی برای تعیین نمایندۀ خود می توانند در این انتخابات شرکت نمایند.

وی یادآور شد: در این دوره، چهار تاکسیران به عنوان کاندید ثبت نام کرده اند که پس از برگزاری انتخابات، یک نفر از آنان به مدت دو سال به عنوان نماینده تاکسیرانان در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی حضور خواهد داشت.

پایان پیام

تصاویر مرتبط