یکشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۰۵

عرشیان:

اولین جلسه هماهنگی مدیران عامل سازمان های حمل و نقل همگانی شهرهای تابعه استان به میزبانی سازمان تاکسیرانی برگزار شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از برگزاری اولین جلسه هماهنگی مدیران عامل سازمان های حمل و نقل همگانی شهرهای تابعه استان به میزبانی سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارات کشور در خصوص لزوم ساماندهی وضعیت تخصیص سوخت و شناسایی رانندگان غیرفعال رانندگان ناوگان بار و مسافر درون شهری، اولین جلسه هماهنگی مدیران عامل سازمان های حمل و نقل همگانی شهرهای تابعه استان به میزبانی سازمان تاکسیرانی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه در خصوص لزوم دریافت باربرگ (سند حمل بار شهری) توسط ناوگان بار درون شهری و تخصیص سهمیه سوخت بر اساس عملکرد و پیمایش خودرو و نحوۀ اجرا و اطلاع رسانی آن بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: در این جلسه همچنین در خصوص لزوم شناسایی تاکسیرانان غیرفعال و نحوه تخصیص سوخت به رانندگان تاکسی بر اساس عملکرد و پیمایش آنان و نحوه اطلاع رسانی در این خصوص تصمیماتی اتخاذ شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه همچنین راجع به دستگاه سیپاد (سخت افزاری که به صورت آنلاین میزان پیمایش خودرو را نمایش می دهد) و نصب آن در خودروهای ناوگان حمل بار و مسافر درون شهری نیز بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: رانندگان حمل بار درون شهری از این پس برای جلوگیری از کاهش سهمیه سوخت اعتباری خود باید پروانه اشتغال معتبر از سازمان تاکسیرانی دریافت کرده و سند حمل بار درون شهری (باربرگ) را نیز در سامانه مدیریت مرکزی حمل بار درون شهری به ثبت برسانند و یا در صورت تمایل می توانند با نصب دستگاه هوشمند سیپاد Sipaad. ir و ارسال اطلاعات پیمایش از سهمیه اعتباری سوخت برخوردار شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به این که سهمیه پایه رانندگان ناوگان بار شهری که در سامانه www.utcms.ir ثبت نام نکرده و یا نسبت به دریافت سند حمل بار (باربرگ) اقدام ننمایند به مرور ماهیانه 10 درصد کاهش خواهد یافت افزود: از این به بعد، سیاست تخصیص میزان سوخت به ناوگان باری بنزین سوز بر اساس پیمایش واقعی خودرو و متناسب با فعالیت آن خواهد بود.

پایان پیام

تصاویر مرتبط