چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۱۰

عرشیان:

برای جلوگیری از کاهش سهمیه سوخت اعتباری و لیتراژی ناوگان بار دیزلی (گازوئیل سوز) درون شهری، ثبت باربرگ و داشتن پروانه فعالیت الزامی است

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از ضروری بودن ثبت سند حمل بار درون شهری (باربرگ) و داشتن پروانه فعالیت از سازمان تاکسیرانی برای جلوگیری از کاهش سهمیه سوخت اعتباری و لیتراژی ناوگان باری دیزلی (گازوئیل سوز) درون شهری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: بر اساس مصوبات «کارگروه سیستم جامع پیمایش و تخصیص سهمیه سوخت بر اساس پیمایش» طی ماه های آبان و آذر از سهمیه سوخت پایه ناوگان دیزلی باری ده تن و بالاتر از آن به میزان هر ماه ده درصد و ناوگان باری زیر ده تن به میزان هر ماه 5 درصد کسر شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ادامه داد: مالکین کامیون های دیزلی (گازوئیل سوز) شاغل در حمل بار درون شهری که سهمیه کارت سوخت آن ها پاسخگوی نیاز مصرفی ایشان نیست، برای جلوگیری از کاهش سهمیه سوخت اعتباری و لیتراژی خود باید سند حمل بار درون شهری (باربرگ) را در سامانه مدیریت مرکزی حمل بار درون شهری به ثبت برسانند و پروانه اشتغال معتبر از سازمان تاکسیرانی نیز دریافت کنند.

وی یادآور شد: رانندگان ناوگان دیزلی بار به منظور دریافت سهمیه سوخت مبتنی بر پیمایش در صورت تمایل می توانند بر روی خودرو دستگاه هوشمند سیپاد (www.sipaad.ir) نصب نمایند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به این که سهمیه پایه رانندگان ناوگان بار شهری که در سامانه www.utcms.ir ثبت نام نکرده اند به مرور کاهش خواهد یافت افزود: از این به بعد، سیاست تخصیص میزان سوخت به ناوگان باری بنزین سوز و دیزلی (گازوئیل سوز) بر اساس پیمایش واقعی خودرو و متناسب با فعالیت آن خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی افزود: رانندگان ناوگان باری جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با واحد بار سازمان تاکسیرانی به شماره تلفن 33848 داخلی 121 تماس حاصل نمایند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط