پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۵

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی خبر داد:

رسیدگی به 42 مورد تماس تلفنی شهروندان با سامانه 137 سازمان تاکسیرانی در سه ماهه دوم امسال

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از رسیدگی به 42 مورد تماس تلفنی شهروندان با سامانه 137 و سامانه پیامکی سازمان تاکسیرانی در سه ماهه دوم سال 1403 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمد رضا وثوق نیا افزود: در تابستان سال جاری به 11 مورد تماس تلفنی شهروندان با سامانه 137 و 31 مورد تماس با سامانه پیامکی سازمان تاکسیانی رسیدگی و پاسخگویی شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی یادآور شد: بیشتر شکایات رسیده، در خصوص عدم رعایت نرخ مصوب، دریافت کرایه اضافه، برخورد نامناسب با مسافر و عدم رعایت شئونات اسلامی بوده است که به دقت توسط سازمان تاکسیرانی مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وثوق نیا در خاتمه خاطرنشان کرد: شهروندان می­توانند هر گونه شکایات، انتقادات، پیشنهادات و حتی تقدیر و تشکر خود از عملکرد تاکسیرانان را از طريق شماره تلفن 33848 داخلي 607، سامانه پیامکی سازمان تاکسیرانی به شماره 30007133، سامانه 137و بازرسان سازمان تاکسیرانی مستقر در سطح شهر در میان بگذارند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط