شنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۷

عرشیان:

میز خدمت راهنمای مراجعین در ورودی سازمان تاکسیرانی راه اندازی شد

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از راه اندازی میز خدمت راهنمای مراجعین در ورودی سازمان تاکسیرانی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش ترددهای غیرضروری، کانکس میز خدمت راهنمای مراجعین و انجام امور اداری در ورودی سازمان تاکسیرانی تعبیه و راه اندازی شد.

وی اظهار داشت: همچنین به منظور حمایت مالی از رانندگان تاکسی و خودروهای حمل بار درون شهری که درآمد آنان به علت شیوع ویروس کرونا کاهش یافته، تمام پروانه های مجوز حوزه بار و مسافر (تاکسیرانان و وانت داران) به مدت دو ماه به صورت رایگان تمدید شد و شهریه اسفند سال جاری و فروردین سال بعد برای تمام خطوط تاکسیرانی و شبکه تاکسی بیسیم 133 مورد بخشودگی قرار گرفت.

عرشیان با ذکر این نکته که در صورت اتمام اعتبار کارت مجوز حوزه بار و مسافر تا 15 اردیبهشت سال بعد نیاز به تمدید مجوز نیست تصریح کرد: امید است با این تمهیدات، تاکسیرانان و وانت داران به منظور حفظ سلامتی خود و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا 15 اردیبهشت سال آینده از هر گونه مراجعه به سازمان تاکسیرانی و دفاتر پیشخوان خودداری نمایند.

وی خاطرنشان کرد:  از تاکسیرانان خواهشمندیم از سفرهای برون شهری جدا خودداری کرده و در موارد اضطراری فقط به صورت اینترنتی برگه مرخصی تهیه نمایند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی در خاتمه افزود: با توجه به محدودیت زمانی تعویض پلاک، از تاکسیرانان خواهشمندیم از هر گونه خرید و فروش و نقل و انتقال تاکسی خودداری کنند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط