چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۷/۲۸

دربندي زاده، مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين عنوان کرد؛

رسيدگي به 87 شکايات مردمي در سازمان تاکسيراني قزوين

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: در شهريورماه سال جاري 87 مورد از شکايات و گزارشات مردمي که به سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين ارسال شده بود، رسيدگي شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين، عبدالعلي دربندي ­زاده افزود: با توجه به اينکه نحوه عملکرد تاکسيرانان و خدمات دهي آنان به شهروندان براي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين بسيار حائز اهميت است، رسيدگي به شکايات مردمي در اين زمينه در دستور کار سازمان قرار دارد.

وي عنوان کرد: در اين راستا تمام شکايات رسيده از سوي شهروندان به سازمان که در خصوص نحوه عملکرد تاکسيرانان باشد در واحد رسيدگي به شکايات سازمان مورد بررسي قرار گرفته و تصميمات لازم در مورد برخورد با تاکسيرانان متخلف اتخاذ مي شود.

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين تصريح کرد: در شهريور ماه سال جاري نيز 87 مورد از شکايات رسيده از شهروندان در واحد رسيدگي به شکايات سازمان مورد بررسي قرار گرفته که از اين تعداد 40 مورد به صورت حضوري، 12 مورد تلفني، 34 مورد پيامکي و يک مورد نيز از طريق سامانه 137 مطرح شده بود.

دربندي زاده خاطرنشان کرد: دريافت کرايه اضافه و برخورد نامناسب تاکسيران با مسافر از مهمترين تخلفات يک ماه گذشته برخي از تاکسيرانان بوده است.

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين يادآور شد: شهروندان مي­توانند شکايات خود را از طريق شماره تلفن 33848 داخلي 110 و يا شماره پيام كوتاه 30007133 و همچنين پيشنهادات و انتقادات خود در خصوص نحوه خدمات دهي سازمان تاکسيراني را از طريق شماره تلفن33848 داخلي  120 و يا شماره پيام كوتاه 30008464 ارائه کنند.

 

تصاویر مرتبط