سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۶/۲۳

دربندي‌زاده، مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين خبر داد؛

همکاري سازمان تاکسيراني قزوين براي انتقال گلدسته‌هاي طفلان مسلم به عراق

عبدالعلي دربندي‌زاده، مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: سازمان تاکسيراني براي انتقال گلدسته هاي بارگاه مطهر طفلان مسلم به کشور عراق، همکاري‌هاي لازم را با ستاد عتبات عاليات به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين؛ عبدالعلي دربندي‌زاده افزود: با توجه به اين که گلدسته هاي مطهر طفلان مسلم به لحاظ داشتن اندازه اي خارج از اندازه استاندارد به عنوان محموله ترافيکي محسوب مي شود، سازمان تاکسيراني با در اختيار قرار دادن يک خودروي گشت و بازرسي مجهز به چراغ گردون، نسبت به همراهي کاميون حامل اين گلدسته ها تا مرز مهران، همکاري هاي لازم را با ستاد عتبات عاليات به عمل آورد.

وي عنوان کرد: محموله ترافيکي محموله اي است که ابعاد و وزن آن بيشتر از استاندارهاي حمل بار است و در جاده ها ايجاد ترافيک مي کند، به همين دليل ضرورت دارد که خودرويي با چراغ گردون آن را همراهي کند.

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين تصريح کرد: با توجه به همين موضوع، سازمان تاکسيراني با در اختيار قرار دادن يک خودروي گشت و بازرسي مجهز به چراغ گردون، همکاري هاي لازم با ستاد عتبات عاليات در انتقال اين گلدسته ها به کشور عراق به عمل آورد.

وي يادآور شد: گلدسته هاي مطهر و نوراني طفلان مسلم پس از اين که در شهرستان ها و روستاهاي استان در معرض ديد علاقه مندان و محبان اهل بيت قرار گرفت، براي انتقال به کشور عراق راهي مرز مهران شد که در تمام اين مدت، خودروي اعزامي سازمان تاکسيراني آن را تا پايانه مرزي مورد همراه قرار داد.

دربندي زاده تصريح کرد: در انجام اين مهم، دو نفر از کارکنان سازمان تاکسيراني اين کاروان را مورد همراهي قرار دادند که با حضور مديرعامل و کارکنان سازمان تاکسيراني در منزل اين عزيزان، از زحمات آنان تقدير به عمل آمد.

.

 

تصاویر مرتبط