یکشنبه ۱۳۹۵/۰۴/۲۷

دربندي‌زاده، مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين خبر داد؛

رسيدگي به 42 مورد از شکايات و گزارشات مردمي در سازمان تاکسيراني قزوين

عبدالعلي دربندي­‌زاده، مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: در تيرماه سال جاري 42 مورد از شکايات و گزارشات مردمي که به سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين ارسال شده بود، رسيدگي شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين؛ عبدالعلي دربندي‌­زاده افزود: يکي از مأموريت‌هاي ذاتي واحد بازرسي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين رسيدگي به شکايات و گزارشات مردمي رسيده به سازمان است.

وي عنوان کرد: بر اين اساس تمام شکايات و گزارشات مردمي رسيده از سوي شهروندان بلافاصله پيگيري شده و رأي مربوط به آن­ها صادر مي­‌شود تا در سريع­ترين زمان ممکن با تاکسيرانان خاطي برخورد شود.

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين تصريح کرد: در تير ماه سال جاري نيز 42 مورد از شکايات رسيده از سوي شهروندان رسيدگي شده است که سه مورد به هيئت انضباطي و يک مورد به کميسيون خطوط سامان ارسال شد.

دربندي‌­زاده گفت: از مجموع شکايات رسيده از سوي شهروندان 12 مورد تلفني، 26 مورد حضوري و 6 مورد نيز پيامکي بوده است.

وي خاطرنشان کرد: دريافت کرايه اضافه، توهين،  ايجاد مزاحمت تاکسي­هاي گردشي براي تاکسيرانان فعال در خطوط، از مهمترين تخلفات يک ماه گذشته برخي از تاکسيرانان بوده است.

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين يادآور شد: شهروندان مي‌­توانند شکايات خود را از طريق شماره تلفن 33848 داخلي 110 و يا شماره پيام كوتاه 30007133 و همچنين پيشنهادات و انتقادات خود درباره نحوه خدمات دهي سازمان تاکسيراني را از طريق شماره تلفن33848 داخلي  120 و يا شماره پيام كوتاه 30008464 ارائه کنند.

 

تصاویر مرتبط