جمعه ۱۳۹۵/۰۲/۲۴

دربندي زاده، مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين:

بيش از 70 مورد شکايات رسيده از سوي شهروندان رسيدگي شد

عبدالعلي دربندي‌زاده، مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: 71 مورد از شکايات رسيده از سوي شهروندان در يک ماه گذشته مورد رسيدگي قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين؛ عبدالعلي دربندي زاده افزود: يکي از مهمترين رسالت هاي سازمان رسيدگي به شکايات رسيده از سوي شهروندان به صورت روزانه است.

وي عنوان کرد: رسيدگي به شکايات رسيده از سوي شهروندان موجب مي شود که با تذکر و هشدار دادن به تاکسيرانان که در اصلاح خدمات رساني آنان اثرگذار است، بتوانيم بهترين خدمات را به شهروندان ارائه دهيم.

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين تصريح کرد: در اين راستا هر ماه شکايات رسيده از سوي شهروندان به صورت روزانه رسيدگي شده و مواردي که نياز به بررسي بيشتر دارد به کميته انضباطي سازمان ارجاع داده مي شود.

دربندي زاده با اشاره به رسيدگي 71 مورد از شکايات رسيده از سوي شهروندان در يک ماه گذشته خاطرنشان کرد: عمده تخلفاتي که از سوي شهروندان گزارش شده شامل اخذ کرايه اضافه، برخورد نامناسب تاکسيران با مسافر و برخورد نامناسب تاکسيرانان با يکديگر بوده است.

وي اظهار کرد: از مجموع شکايات رسيده از سوي شهروندان 32 مورد به صورت حضوري، 14 مورد تلفني، 24 مورد پيامکي و يک مورد نيز از طريق شماره تماس 137 بوده است.

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين يادآور شد: اميدواريم با همکاري شهروندان بتوانيم بهترين خدمات را به آنان ارائه دهيم.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط