چهارشنبه ۱۳۹۴/۱۲/۱۲

دربندي زاده، مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين:

بيش از 80 مورد شکايت رسيده از سوي شهروندان در بهمن ماه رسيدگي شد

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: در بهمن ماه سال جاري 86 مورد از شکايات شهروندان در مورد سرويس دهي تاکسيرانان تحت نظارت اين سازمان مورد رسيدگي قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين، عبدالعلي دربندي زاده افزود: اين سازمان به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شکايات رسيده از سوي آنان را به صورت روزانه مورد رسيدگي قرار مي دهد.

وي عنوان کرد: در اين راستا در بهمن ماه سال جاري 86 مورد از شکايات شهروندان در مود خدمات رساني تاکسيرانان به آنان مورد رسيدگي قرار گرفت.

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين تصريح کرد: از مجموع شکايات بررسي شده 62 مورد حضوري، 17 مورد تلفني و 7 موردپيامکي بوده است.

دربندي زاده خاطرنشان کرد: عمده تخلف تاکسيرانان تحت نظارت سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين در بهمن ماه سال جاري اخذ کرايه اضافه بوده است.

وي يادآور شد: از شهروندان تقاضا مي شود شکايات خود را از طريق شماره تلفن 33848 داخلي 110 و يا شماره پيام كوتاه 30007133 و همچنين پيشنهادات و انتقادات خود در خصوص نحوه خدمات دهي سازمان تاکسيراني را از طريق شماره تلفن33848 داخلي 119 و120 و يا شماره پيام كوتاه 30008464 به روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين ارائه دهند.

تصاویر مرتبط