یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۸

وثوق نیا سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین:

رسیدگی به 52 پرونده تخلفات تاکسیرانان در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی

وثوق نیا سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد: از ابتدای امسال تاکنون؛ به 52 پرونده تخلفات تاکسیرانان در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی رسیدگی شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمد رضا وثوق نیا افزود: تاکنون طی برگزاری 32 جلسه کاری به 52 پرونده تخلف تاکسیرانان رسیدگی شده که منجر به صدور آرایی چون دادن اخطار و تذکر، دریافت تعهد کتبی، جریمه نقدی، توقیف خودرو و یا لغو مجوز فعالیت شده است.

وی یادآور شد: شکایات دریافت شده از تاکسیرانان، در خصوص موضوعاتی همچون رعایت نکردن نرخ مصوب کرایه، برخورد نامناسب با مسافر و موضوعات مربوط به عفاف و حجاب است که در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وثوق نیا با ذکر این که علاوه بر رسیدگی به شکایت از تاکسیرانان به موارد تشویقی در این هیئت نیز رسیدگی می شود، افزود: در بسیاری از موارد شهروندان با واحد رسیدگی به شکایات تماس می گیرند و به دلیل برخورد خوب و پسندیده، رعایت نرخ مصوب و نظافت و پاکیزگی خودرو خواستار تقدیر از تاکسیرانان می شوند.

وی در پایان گفت: شهروندان می توانند هر گونه شکایات، انتقادات، پیشنهادات و حتی تقدیر و تشکر خود از عملکرد تاکسیرانان را از طريق شماره تلفن 33848 داخلي 607، سامانه پیامکی سازمان تاکسیرانی به شماره 30007133 و بازرسان سازمان مستقر در سطح شهر در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط