شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۶

تجلیل از بانوان تاکسیران قزوین به مناسبت روز زن

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از تقدیر از بانوان تاکسیران قزوین با حضور بانوان عضو شورای اسلامی شهر قزوین در سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، محمد رضا وثوق نیا افزود: در این مراسم که با حضور خانم اشدری و تقوی بانوان عضو شورای اسلامی شهر برگزار شد، از زحمات بانوان فعال حوزه حمل و نقل درون شهری، شامل رانندگان و بانوان اپراتور تاکسی بیسیم ۱۳۳، آژانس تاکسی تلفنی حدیث و شرکت تاکسی اینترنتی بادسان تقدیر به عمل آمد.

 

وی ادامه داد: در این جلسه، بانوان تاکسیران شهر قزوین در محیطی صمیمی به بیان مشکلات کاری شغل خود همچون: وضعیت معیشت، بیمه، گرانی قطعات یدکی و سختی کار مطالبی را بیان کردند و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین نیز ضمن تمجید از توان مدیریتی بانوان و نقش ارزنده آنان در تأمین اقتصاد خانواده، بر برگزاری چنین جلسات و پیگیری حل مشکلات این قشر زحمتکش در شورای اسلامی شهر تأکید کردند.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در خاتمه یادآور شد: در حال حاضر تعداد 26 بانوی تاکسیران در شبکه تاکسی بیسیم ۱۳3، آژانس تاکسی تلفنی حدیث (تنها آژانس مخصوص بانوان) و شرکت تاکسی اینترنتی بادسان مشغول ارائه خدمات به شهروندان و به ویژه بانوان  هستند که تعدادی از آنان نیز سرپرست خانواده می باشند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط