شنبه ۱۳۹۴/۰۷/۱۸

دربندي زاده، سرپرست سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين خبر داد

برگزاري چهارمين کارگاه آموزشي ويژه تاکسيرانان در مهرماه 94

سرپرست سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: چهارمين کارگاه آموزشي ويژه تاکسيرانان با محوريت ارج نهادن به ارزش هاي هفته دفاع مقدس در مهرماه سال جاري که همزمان با گرامي داشت هفته مذکور، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين، عبدالعلي دربندي زاده افزود: در اين کارگاه آموزشي که با حضور حدود 180نفر از تاکسيرانان تحت نظارت سازمان برگزار شد، دکترسيدکاظم حسيني مسئول سياسي سپاه ناحيه قزوين در خصوص رشادت‌ها و دلاوري هاي رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس مطالبي را ارائه داد.

وي با اشاره به از خودگذشتگي شهدا، جانبازان و ايثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس رشادت‌ها و از خودگذشتگي زيادي از خود نشان دادند و موفقيت هاي امروز را مرهون خون شهدا هستيم.

سرپرست سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: حضور رزمندگان در مناطق جنگي و ايستادگي آنان در برابر دشمنان موجب شد تا حتي يک وجب از خاک اين سرزمين به تصرف دشمن درنيايد که اين مايه افتخار است.

در پايان اين مراسم دربندي زاده که يکي از جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، خاطراتي از دوران هشت سال دفاع مقدس براي تاکسيرانان تعريف کرد.

 

تصاویر مرتبط