یکشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۳۰

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین:

گواهی استاندارد جایگاه CNG جمهوری در سال 1402 دریافت شد

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از دریافت گواهی استاندارد جایگاه CNG جمهوری از سازمان ملی استاندارد در سال 1402 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛محمدرضا وثوق نیا افزود: در راستای افزایش ضریب ایمنی جایگاه CNG سازمان تاکسیرانی، گواهی استاندارد جایگاه جمهوری (واقع در کمربندی جمهوری) پس از رفع آیتم های 16 گانه فوق بحرانی اداره استاندارد دریافت شد.

وی اظهار داشت: هر ساله جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی به منظور همخوانی با قوانین جدید استاندارد توسط بازرسان اداره کل استاندارد مورد بازدید قرار می گیرد و سازمان تاکسیرانی موظف است نسبت به رفع ایرادات سیستم ایمنی این جایگاه ها و همخوانی آن ها با قوانین و مقررات استاندارد اقدام کند.

 

وثوق نیا ادامه داد: پس از بازدید بازرسان سازمان ملی استاندارد از جایگاه CNG جمهوری و دریافت گزارش این بازرسان، نسبت به رفع ایرادات نازل ها، دیسپنسرها، شلنگ ها، سیستم ایمنی و نشتی های بسیار جزئی در این جایگاه اقدام و گواهی استاندارد آن برای سال 1402 دریافت شد.

 

وی یادآور شد: سازمان تاکسیرانی دارای 8 جایگاه گاز سی ان جی است و روزانه در حدود 15 هزار خودرو در این جایگاه ها سوختگیری می کنند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط