پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۲۷

وثوق نیا:

در دیدار با ریاست دیوان عدالت اداری، حل مشکل بیمه رانندگان ناوگان حمل بار و مسافر درون شهری مورد پیگیری قرار گرفت

محمدرضا وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از پیگیری مشکل بیمه رانندگان ناوگان بار و مسافر درون شهری در دیدار با رئیس و معاون دیوان عدالت اداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، وثوق نیا افزود: از سال 1393 سایت تامین اجتماعی به علت بدهی دولت برای پذیرش بیمه شده جدید مسدود شد و همین مسئله موجب گردید آن دسته از رانندگانی که پس از این سال وارد ناوگان حمل بار و مسافر درون شهری شده بودند نتوانند از بیمه یارانه ای برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: در سال 1401 تعدادی از رانندگان ناوگان بار و مسافر درون شهری به صورت خودجوش برای برقرار شدن بیمه خود در دیوان عدالت اداری طرح دعوی نمودند که بنا به رأی دیوان، بیمه آنان برقرار گردید اما با وجود این رأی صریح، برقراری بیمه رانندگان در سال 1402 توسط سازمان هدفمندی یارانه ها و تامین اجتماعی اجرایی نگردیده است.

وثوق نیا ادامه داد: با توجه به همین موضوع، در ملاقات با ریاست محترم دیوان عدالت اداری، حل مشکل بیمه رانندگان بار و مسافر درون شهری مورد تأکید و پیگیری قرار گرفت و ریاست محترم دیوان قول مساعد دادند که پیگیری های لازم جهت حل معضل این صنف خدوم و زحمتکش را انجام دهند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط