سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۲۱

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین:

نرخ کرایه سرویس مدارس سازمان تاکسیرانی برای سال تحصیلی جدید تصویب شد

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تصویب نرخ جدید کرایه سرویس مدارس ناوگان تاکسیرانی برای سال تحصیلی 1402 – 1403 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛محمد رضا وثوق نیا افزود: پس از چندین جلسه بحث و بررسی و برگزاری نشست های تخصصی کارگروه ماده 18 حمل و نقل دانش آموزی، با مصوبه شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری، نرخ کرایۀ سرویس مدارس ناوگان تاکسیرانی قزوین برای سال تحصیلی 1402 - 1403 ابلاغ شد.

 

وی ادامه داد: نرخ کرایه سرویس مدارس برای انواع سواری (تاکسی و شخصی) تا مسافت 3 کیلومتر 565 هزار تومان تا 6 کیلومتر 673 هزار تومان و تا 9 کیلومتر 793 هزار تومان و برای خودروهای ون تا 3 کیلومتر 457 هزار تومان تا 6 کیلومتر 540 هزار تومان و تا 9 کیلومتر 577 هزار تومان خواهد بود.

 

وی یادآور شد: کلیه وجوه پرداختی توسط اولیا باید به حساب مدارس واریز شود و دریافت هر گونه وجه توسط پیمانکار و یا راننده خلاف قانون بوده و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

 

وثوق نیا در خاتمه گفت: شهروندان در صورت مشاهدۀ هر گونه تخلف اعم از عدم رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی، استعمال سیگار و عدم رعایت حجاب اسلامی در سرویس مدارس می­توانند شکایات خود را به طور حضوری با نیروهای گشت و بازرسی حمل و نقل عمومی مستقر در سطح شهر و سامانه پیامکی 30007133 سازمان تاکسیرانی مطرح کنند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط