یکشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۰۸

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین:

تاکسیران قزوینی به مقام قهرمانی مسابقات مچ اندازی کشوری دست یافت

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از کسب مقام قهرمانی تاکسیران ناوگان تاکسیرانی در مسابقات قهرمانی مچ اندازی کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، وثوق نیا افزود:مصطفی فلاح شیخلری تاکسیران ناوگان تاکسیرانی قزوین در مسابقات مچ اندازی کشور در وزن 80 کیلوگرم مقام نخست را به دست آورد.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ادامه داد:در این مسابقات که در ارومیه برگزار شد، تاکسیران شایسته ناوگان تاکسیرانی با شکست تمام رقیبان خود موفق به کسب دو مقام قهرمانی با دست چپ و دست راست در وزن 80 کیلوگرم شد که این مسئله موجب افتخار و مباهات برای جامعه ورزشی قزوین و خانواده بزرگ تاکسیرانی است.

 

وثوق نیا گفت:مصطفی فلاح شیخلری متولد سال 1357 و دارای 8 سال سابقه فعالیت با تاکسی با کاربری گردشی است. وی ورزش و پرورش اندام را از 16 سالگی آغاز کرده و بارها مقام قهرمانی کشوری را به دست آورده و از سال 1388 تا کنون در تیم ملی مچ اندازی عضویت دارد.

 

وی توضیح داد:این ملی پوش شایسته در کنار خدمت رسانی به شهروندان در شغل شریف رانندگی تاکسی، در سال 1390 نیز موفق به کسب مقام چهارمی آسیا در رشته مچ اندازی شده است.

 

وثوق نیا با تأکید بر نقش ورزش درسلامتی و شادابی تاکسیرانان یادآور شد: سازمان تاکسیرانی با توجه به اهمیتی که به سلامتی، نشاط و شادابی تاکسیرانان و خانواده های آنان قائل است، دارای واحد مستقل و مجزایی به نام واحد ورزش بوده و در همین راستا، اقدام به تأسیس یک باشگاه ورزشی آمادگی جسمانی با امکانات و تجهیزات ویژه در طبقه تحتانی سازمان تاکسیرانی کرده است که تاکسیرانان و خانواده های آنان در این باشگاه به ورزش می پردازند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط